Construcţia variantei de ocolire Tecuci, în lungime de nici şapte kilometri, a început în iunie 2012, când s-a dat primul ordin de începere a lucrărilor, şi nu s-a încheiat nici acum. În prezent, potrivit datelor oficiale, stadiul fizic al lucrărilor este de aproximativ 58 la sută. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere caută un al treilea constructor după ce, în decursul celor opt ani, două contracte de execuţie şi un contract de finanţare europeană a investiţiei au fost reziliate. Guvernanţii, mai exact miniştrii Transporturilor, par să-şi aducă aminte doar în campaniile electorale de centura promisă tecucenilor încă din 2005.
Un panou ferfeniţit de ploi şi de vânt, pe care datele de începere şi de finalizare ale proiectului european „Construcţia Variantei de Ocolire Tecuci” se amestecă, atrage atenţia la intrarea în oraş, dinspre Galaţi. Nu e singurul martor al „ctitoriei”…
Articol realizat pentru PressHub.ro în cadrul proiectului “Cohesion Policy: Better Understanding, Reporting, Dissemination”, cofinanțat de UE prin DG Regio.Informațiile prezentate nu reprezintă poziția oficială a UE. Întreaga răspundere asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine autorului.