În timp ce Comisia Europeană și Guvernul României vorbesc două limbi diferite atunci când vine vorba de banii pentru extinderea rețelei de metrou în București, la Varșovia autoritățile au deja pregătite proiecte care să completeze investițiile curente. Construcția metroului lor a început mai târziu decât la București, dar investițiile europene în rețea se ridică în prezent la peste 1,5 miliarde de euro. Cu o primă secțiune inaugurată în 1995, în 2008 a fost definitivată prima linie de metrou cu fonduri europene. Polonezii s-au apucat acum de construirea celei de-a doua artere, după ce aproximativ 432 de milioane de euro au fost aprobați în acest sens din Fondul European de Coeziune.Maciej Fijalkovski, directorul Departamentului pentru fonduri și politici europene din cadrul Primăriei Varșovia, explică acest succes: în instituție lucrează 50 de oameni responsabili pentru toate proiectele de investiții în oraș cu fonduri europene. „Mai…
Articol realizat pentru PressHub.ro în cadrul proiectului “Cohesion Policy: Better Understanding, Reporting, Dissemination”, cofinanțat de UE prin DG Regio.Informațiile prezentate nu reprezintă poziția oficială a UE. Întreaga răspundere asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine autorului.