Linia de tramvai din zona CUG – Podu Roș a Iașiului era abandonată din anii ’90, troleibuzele fuseseră și ele abandonate, iar autobuzele nu mai făceau față populației cartierului în creștere și extinderii agresive a zonei metropolitane din sud. Acum însă, odată cu reabilitarea liniei de tramvai și a pasajului Nicolina, proiect masiv de 87 de milioane de lei, tramvaiele duc, în orele de vârf, în jur de 3000 de călători pe oră. Deservesc o zonă cât un oraș măricel, cu 70.000 de locuitori, în timp ce partea sudică a Iașului este în continuare într-o extraordinară expansiune.
Reabilitarea liniilor de tramvai a fost unul dintre principalele obiective ale Primăriei Iași în ceea ce privește accesarea de fonduri europene în ultimii aproape zece ani. În toamna anului trecut, PressHub și Ziarul de Iași v-au prezentat toate investițiile pe care municipalitatea ieșeană le-a derulat sau le are în vedere în viitor în…
Articol realizat pentru PressHub.ro în cadrul proiectului “Cohesion Policy: Better Understanding, Reporting, Dissemination”, cofinanțat de UE prin DG Regio.Informațiile prezentate nu reprezintă poziția oficială a UE. Întreaga răspundere asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine autorului.